SOLID FIBRE + VIT C

SOLID FIBRE + VIT C

Masalah Gemok? Montel? Bulat?
Dah cuba macam-macam jenis pil?  Tapi maintain jer berat...

Masalah Kulit Kusam? 
Dah ambil macam supplement tapi tak ada kesan? 

Adakah anda tahu kenapa? 
Sebab...
Adanya TOKSIN dalam tubuh kita...

Tahukah anda toksin dalam badan sangat bahaya..

Oleh itu, apapun supplement yang anda ambil tidak kira dalam bentuk pil, capsule atau liquid...memang tidak akan diserap oleh tubuh...kalau serap pun kesannya agak lambat. 

JADI langkah terbaik adalah cuci kolon atau usus anda terlebih dahulu...

DETOX...DETOX...DETOX...

Selepas proses detox boleh anda mulakan  pengambilan supplement sama ada untuk kurus atau untuk putih gebu.


                     


CARA PENGAMBILAN SOLID FIBRE + VIT C ???

1 Sudu kecil fiber+vit c + 1 Sudu kecil gula (sedikit sahaja) + 1 Sudu Milo @ apa sahaja air kegemaran anda kecuali minuman berkafein

atau 
1 Sudu kecil fiber+vit c + 1 Sudu kecil gula (sedikit sahaja) + 1 cawan Jus Twister


APAKAH KEBAIKAN SOLID FIBRE + VIT C

- Detox / Bersihkan usus dari TOKSIN
Toxin adalah  racun. Tak Nak simpan racun dalam badan kan . Orang Asia, melanin asal kita memang pigment warna gelap berbanding dengan mat salleh yang memang  melanin dia cerah.  Makan lah produk gluta, suntikan, kolagen, vitamin c tapi  tetap juga alami masalah masih tidak cerah dan sekata macam orang lain. Nak tahu kat mana Toksin suka kumpul? Toksin suka sangat berkumpul di kaki selain dari celah ketiak serta paru-paru dan usus.  Nak pula bagi perokok atau pun penghidu asap rokok.   Oleh itu, minumlah SOLID FIBRE + VIT C kulit akan nampak lebih cerah, bersih dan mulus. 
( Boleh cuba pakej COMBO A - Aurawhite + Solid Fibre+Vita C)


- Kuruskan berat badan
Bila kita dah detox semua toksin dalam badan jadi bermulalah pula proses untuk mengurangkan inci dan KG anda. Sebelum ni, ambil macam-macam produk pelangsingan tetapi tetap tidak berkesan.  Sebab toksin dulu dah ambil semua zat-zat yang baik tu.  
( Boleh Cuba Pakej B :- Figure Up+ Solid Fibre+Vit C) 

Tips Pengambilan Produk untuk kesan yang superb 
 - Ambil Solid Fibre + Vit C waktu pagi sebelum sarapan 
 - Malam pula ambil supplement anda sama ada untuk kurus atau untuk gebu... 
 -  Sangat disarankan buat anda yang sangat susah turun berat badan....


Tips Pengambilan Jimat tetapi BERKESAN 
- MINUM SOLID FIBRE + VIT C - Setiap pagi selama seminggu
- Minggu kedua - minum SOLID FIBRE + VIT C - 4 kali seminggu


TESTIMONI 1:-


Testimoni 2:- 


Testimoni 3 :-




HARGA 


RM49.00
free pos 

Catat Ulasan

Noorsuzila Md Rus